4-5 kwietnia 2019 r. -  Warszawa - POBIERZ PROGRAM W PDF

 

Zarys programowy – II Forum Producentów Leków I Suplementów Diety – Dzień I

08:30 – 09:00

Rejestracja Uczestników / Poranna Kawa i Networking

09:00 – 09:50

Wykład otwierający - wyzwania jakie czekają firmy farmaceutyczne w roku 2019 – analizy i prognozy
Dr Jarosław Frąckowiak, Wiceprezes - Pex Pharma Sequence

09:50 – 10:10

Przetargi - jak nie zginąć w gąszczu zamówień?

Dorota Chmielewska, Pressinfo

• Metody usprawnienia pracy Działu Handlowego i Zamówień Publicznych
• Podsumowanie rynku zamówień publicznych w branży farmaceutycznej – szanse i wyzwania

10:10 – 11:00

„Compliance w branży farmaceutycznej w świetle obowiązującego prawa i planowanych zmian w prawie (w szczególności w kontekście Projektu ustawy o jawności życia publicznego)”
Dominika Chrabańska – Kancelaria Kondrat

  • Wstęp: Znaczenie compliance dla bezpieczeństwa branży farmaceutycznej,
  • Procedury compliance - opcja czy obowiązek, w świetle obowiązującego prawa i planowanych zmian w prawie,
  • Compliance w obszarze zagadnień regulacyjnych - jakie obszary działalności firmy farmaceutycznej powinny być objęte szczegółowymi procedurami?,
  • Podsumowanie: dlaczego compliance odgrywa tak istotną rolę?

11:00 – 11:30

Przerwa Kawowa / Podział na bloki tematyczne

Godzina/Ścieżka

Ścieżka I – Logistyka i dystrybucja w farmacji na miarę XXI wieku

Dla: Kierownicy Logistyki i dystryucji, Hurtownie Farmaceutyczne

Ścieżka II – Sprzedaż i Trade Marketing w branży farmaceutycznej oraz wyzwania Product Managerów

 

Ścieżka III – Mutlichannel & Digital Marketing, E-Marketing jako recepta na sukces

11:30 – 12:10

Dystrybucja farmaceutyczna w obliczu nowych wyzwań w 2019 roku
Paweł Janicki – FM Logistic

Przegląd danych, które wpłyną na sprzedaż w roku 2019
Dr Jarosław Frąckowiak, Wiceprezes - Pex Pharma Sequence

W jaki sposób budować dobre opinie Pacjenta w ramach swoich własnych kanałów promocyjnych? Studium przypadków na bazie własnych doświadczeń
Małgorzata Kaczorek – Prezes, KIWI art

12:10 – 12:50

Dystrybucja bezpośrednia i pośrednia:
Dr Mateusz Mądry, Radca Prawny

  • Założenia modeli dystrybucyjnych - korzyści i wady
  • Modele dystrybucyjne a zapewnienie
    dostępności
  • Stanowisko GIF
  • Stanowisko UOKIK
  • Rekomendacje

Mityczna ilość sprzedanych leków, a sprzedaż realna - kto nie chce znać prawdy ??
Michał Stalony Dobrzański – General Manager, The Pharm

Sposoby skutecznej komunikacji z klientami w świetle ekonomii behawioralnej
Prof. Henryk Mruk – Uniwersytet Medyczny w Poznaniu

  • Wierzymy w to co widzimy" - najwazniejsza jest
    komunikacja niewerbalna
  • "Serce ważniejsze od rozumu" - znaczenie emocji w
    komunikacji
  • "Mądra" a nie "ciężka" praca - słowa mają znaczenie
  • Apele mniej skuteczne od bodźców ekonomicznych
  • Metody ograniczania wystapienia sytuacji
    konfliktowych nos Pinokia czyli jak dostrzegać oznanki kłamstwa

12:50 – 13:40

Krajowy system weryfikacji autentyczności leków i dane gromadzone w systemie
Michał Kaczmarski – Prezes Krajowej Organizacji
Weryfikacji Autentyczności Leków
Dorota Bryndal – radca prawny, wspólnik,
Kancelaria Gessel
Adam Kraszewski – radca prawny, Kancelaria Gessel

Obecne oczekiwania aptek wobec firm farmaceutycznych – nauczmy się słuchać tych, dzięki którym zyskujemy najwięcej!
Mikołaj Konstanty, Prezes – Aptekarska Grupa Wsparcia Radix

Lejek zakupowy w Internecie. Jak zadbać o markę na każdym etapie podejmowania decyzji, aby domknąć transakcję?
Grzegorz Głowiak – Prezes, Fresh Pharma

 

13:40 – 14:40

Czas na lunch, networking i zwiedzane stoisk

14:40 – 15:20

RODO po miesiącach doświadczeń – co w praktyce oznacza dla działów logistyki i dystrybucji? – Panel dyskusyjny
Adam Szurpicki – Kancelaria Szurpiccy

Kreowanie sprzedaży - gdzie i jakimi drogami ? Plusy i minusy
Michał Stalony Dobrzański – General Manager, The Pharm

Różne ścieżki i możliwości dotarcia do rynku farmacji w dobie nowoczesnego handlu na poziomie aptek
Ireneusz Pankiewicz - PDG

15:20 – 16:00

W jaki sposób skutecznie i efektywnie zarządzać łańcuchem dostaw?

E-trade marketing - jak zadbać o ekspozycję produktu w aptekach internetowych. Przykłady, dobre praktyki, skuteczne narzędzia.
Grzegorz Głowiak – Prezes, Fresh Pharma

Wykorzystanie social media w skutecznej promocji produktów i firmy
Małgorzata Kaczorek – Prezes, KIWI art

16:00 – 17:00

Model dystrybucji odporny na zawirowania rynkowe i zmiany prawa. Realność czy utopia?
Michał Stalony Dobrzański – General Manager, The Pharm

Wpływ Prawa na potencjał sprzedaży. Które aspekty prawne znacząco mogą wpłynąć na sprzedaż?
Marta Balcerowska – Kancelaria Domański, Zakrzewski, Palinka

RODO po miesiącach doświadczeń – co w praktyce oznacza dla działów e-marketingu, Multichannel i Digital?
Adam Szurpicki – Kancelaria Szurpiccy

17:00

Zakończenie I dnia Kongresu

 

Zarys programowy – Kongres Producentów Leków I Suplementów Diety – Dzień II

08:30 – 09:00

Rejestracja Uczestników / Poranna Kawa i Networking

09:00 – 09:50

Wpływ dyrektywy fałszywkowej na funkcjonowanie branży Pharma w Polsce

Prelegenci:
Dr n. farm. Piotr Merks – Uniwersytet Medyczny w Bydgoszczy, Prezes Piktorex Sp. z o. o.
Gość specjalny: Ralf Däinghaus, MedaSpis Limited, Holandia.

09:50 – 10:10

Wystąpienie Sponsora Głównego

10:10 – 11:00

Nowelizacja Prawa Farmaceutycznego oraz zmiany prawne jakie czekają rynek w najbliższym czasie – przegląd ogólny
Dr Dobrawa Biadun – Ekspert Konfederacji Lewiatan

11:00 – 11:30

Przerwa Kawowa / Podział na bloki tematyczne

Godzina/Ścieżka

Ścieżka I – Logistyka i dystrybucja w farmacji na miarę XXI wieku

Ścieżka II – Sprzedaż i Trade Marketing w branży farmaceutycznej oraz wyzwania Product Managerów

Ścieżka III – Mutlichannel & Digital Marketing, E-Marketing

11:30 – 12:10

Skutki naruszenia prawa przy prowadzeniu hurtowni farmaceutycznej
Adam Szurpicki – Radca Prawny, Kancelaria Szurpiccy

Jak zdobyć poparcie farmaceutów i lekarzy? Tworzenie strategii trade marketingowej w obliczu obecnych realiów rynkowych!
Piotr Kucharzyk – ABC Trade Marketing

Mobilne kupony jako innowacyjna metoda zaangażowania pacjentów i personelu aptecznego”
Maciej Bogucki, Krzysztof Góra – Cogno Medical

12:10 – 13:00

Jakie wyzwania czekają działy logistyki i
dystrybucji w obszarze Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi?
Dr Dobrawa Biadun – Ekspert Konfederacji Lewiatan

 

Skuteczne metody motywacji pracowników w zespole – czyli jak być skutecznym liderem?
Iwona Kowalska – Coach i Trener

Jak skutecznie docierać do lekarzy poprzez Kanały edukacyjne ze swoimi produktami i usługami? Wiedza przewagą przyszłości!
Andrzej Ludwicki, Prezes – Medyczna Platforma Edukacyjna

  • Obowiązek kształcenia lekarzy i punkty edukacyjne
  • Trendy w poszukiwaniu wiedzy
  • Geolokalizacja lekarzy i specjalizacje w MPE

13:00 – 13:40

Innowacje IT wpierające i optymalizujące funkcjonowanie działów logistyki i dystrybucji

W jaki sposób wykorzystywać e-narzędzia do wzmocnienia potencjału sprzedaży. Kooperacja sprzedaży i marketingu przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi
Rafał Waśniewski, Grzegorz Jakubczyk, Softwebo

  • Jak nadążać za oczekiwaniami Pacjenta?
  • Najważniejsze działania e-Pharma Marketingu
  • Social Marketing oraz e-marketing

Jak skutecznie synchronizować działania on – line & off – line aby w efekcie osiągać wymierne korzyści w codziennej strategii Multichannel & Digital
Małgorzata Kaczorek – Prezes, KIWI art

13:40 – 14:40

Czas na lunch, networking i zwiedzane stoisk

14:40 – 15:20

System monitorowania drogowego transportu towarów - nowe obowiązki
Adam Szurpicki – Radca Prawny, Kancelaria Szurpiccy

„Programy partnerskie dla aptek i farmaceutów – szanse i zagrożenia”
Maciej Moniak – Prezes Cogno Medical

"Użyteczne narzędzia digitalowe w codziennej praktyce lekarskiej. Jakich narzędzi digitalowych używają lekarze w swoich gabinetach podczas codziennej pracy?”
Rafał Waśniewski, Grzegorz Jakubczyk, Softwebo

15:20 – 16:00

Wypalenie zawodowe – narastający problem organizacyjny
Iwona Kowalska – Coach i trener

Efektywność sprzedaży w nowych realiach. Jak zmierzyć się z wyzwaniem optymalizacji asortymentu w aptekach?
Krzysztof Pytel, Interim Manager

  • Zarządzanie kategorią w aptece: co muszę wiedzieć, żeby działać skuteczniej?
  • Jak w coraz bardziej konkurencyjnym rynku znaleźć miejsce dla moich produktów?
  • Potrzeby klienta, a rozwój sprzedaży mojego asortymentu - jak zwiększać sprzedaż nie zwiększając budżetów.
  • Kluczowe czynniki efektywności I-go stołu. Co może zrobić producent?
Terapia 2.0. Oglądaj film albo weź w nim udział.  
Marcin Laks, Servier
 
 - Czym jest T 2.0?
 - Making of  
 - Jak łączyć video content z edukacja medyczna, grywalizacją i działaniami CSR
 

16:00 – 17:00

System monitorowania drogowego transportu towarów - nowe obowiązki
Adam Szurpicki – Radca Prawny, Kancelaria Szurpiccy

„Programy partnerskie dla aptek i farmaceutów – szanse i zagrożenia”
Maciej Moniak – Prezes Cogno Medical

"Użyteczne narzędzia digitalowe w codziennej praktyce lekarskiej. Jakich narzędzi digitalowych używają lekarze w swoich gabinetach podczas codziennej pracy?”
Rafał Waśniewski, Grzegorz Jakubczyk, Softwebo

12:50 – 13:20

Zakończenie II dnia Kongresu

 

POBIERZ PROGRAM W PDF